2010-02-16
 11:48:53

Nystart. Happy B-day Baby.

Bästa babys födelsedag känns som en utmärkt dag att börja om på – radera- och skapa nytt.

Jag överraskade baby med tårta och presenter i morse.. Åkte hem till Mölnlycke igår för att förbereda, sen tog jag bussen vid 6 tiden i morse, smög in i trapphusen (haha) hos baby och tände ljusen sen smög jag vidare in i hans lägenhet (läs: bumbsade in som en elefant ungefär) med skönsång och tårta i högst hugg. Jag tror han blev glad :)

Till frukost satte vi på femman och spanade in morgonshowen The Voice. Kjell och Josefin Crafoord klädde ut sig till sumobrottare och gick runt och sötade sig. Såg riktigt kul ut :)

Annars är jag hemma nu för att ordna upp en sak med min praktik nästa vecka, vilket jag tror jag lyckats med nu.. Känns bra i magen :)


Next up; ska jag tillbaka till babys. Tänkte fixa i ordning mig och förbereda för en riktig myskväll..

So long! :) / C

 











Baby

Klart jag blev glad! eller nej, förlåt, överlycklig ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: