2010-02-27
 09:28:13

Go Disney Go Disney!


Medan du håller på att vakna till liv tänkte jag titta på Disneydags. Visste inte ens att det gick längre; kan i och för sig bero på att jag faktiskt inte brukar vara vaken så här tidigt på lördagarna..

Jag minns när jag var liten, då lördagsmorgonen va helig. Jag, mamma och Eleonor va ofta nere på landet på helgerna då.
Efter frukosten brusade jag och Eleonor upp och skrek: NUU får vi äta vårat lördagsgodis. Mamma förmanade alltid genom att säga att vi skulle spara till kvällen också, men inte allt för sällan tog det slut redan på morgonen framför barntv.

I skrivande stund kom jag på mig själv med att jag ätit upp mitt godis, det som blev kvar sen igår, redan innan disneydags.. Redan innan frukost till och med. Haha, bustroll.


Ha en underbar dag! /C





Edit: Vad är det här för skit?;P Vad händer med Nalle Phu, Bumbi Björnarna, Den lilla sjöjungfrun, Kalle Anka och alla dom andra? Det är riktiga barnprogram det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: